wat moet ik doen als ik groene vlekken op mijn hand heb?

ik kwam van de wc en toen zag ik opeens dat ik op mijn rechter en linker handpalmen groene vlekken had zitten!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kunnen blauwe plekken zijn, die veranderen soms van kleur.
Het kan ook iets heel anders zijn zoals verf.
Het zou helpen als je iets gedetailleerder zou kunnen zijn in de omschrijving.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of heeft iemand de plee gepoetst met chloorbleekmiddel en reageert dat met iets anders wat je aan je handen had?

Het beste antwoord

Als je je verder gezond voelt, zou ik de handen maar eens goed wassen. Waarschijnlijk heb je iets in je handen gehad wat afgeeft.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor alles! het was afwasmiddel erg gevaarlijke en giftige!
maar heb medicijnen gekregen om het uit m'n handen te krijgen :)